tisdag, februari 09, 2010

Den nya lyan

Lisa och Kristoffer har nyss flyttat till Stockholm, vilket gör att Lisa bloggar en massa inredning. Riktigt inspirerande, och jag vill också visa hur vi har det i vår nya lya.

Köksluckorna är på målning just nu, så allt är till visning.

Hallfatet, fyndat på Stockholms Stadsmission för något år sedan, rymmer nycklar och mobil.

Vardagsrummet, där några slags gardiner ska upp så småningom. Dessutom med en alldeles för liten fönsterbräda, så eventuellt måste vi hitta ett växtbord av något slag. Den vita krukan har för övrigt min kusin designat för IKEA.

Den nya soffan och soffbordet (köpt av vår tidigare hyresvärd)! Den rosa högen är en filt och döljer Eiran som ligger på divanen som hör till soffan.

Köket igen. Ja, vi gillar det färgglada.

Förutom detta förevigade finns det ett än så länge oanvänt hörn där vi ska få upp en stor bokhylla, samt sovrummet som absolut inte gick att få på bild utan att enbart fokusera på klädpåsar. Och ett badrum som ser fullständigt normalt ut.

2 kommentarer:

Camilla Ljunggren sa...

Är det en Pluring jag kan spana in ovanför köksbänken ;-)

Camilla Ljunggren
frokenmilla.blogspot.com

Eva Cooper sa...

Ja, men självklart är det det! Och när jag köpte den sa jag stolt "jag vet vem det är som har designat denna!" till min sambo :)