tisdag, februari 10, 2009

Säg det med en färg.

Som ni kanske märkt så har de senaste veckorna varit en förändringens tid på min blogg, men nu är jag lite tillbaka till rötterna igen. Tillbaka till rosa. Diskussionen har gått mellan allt från att Magnus Ljungqvist menat att jag inte är en rosa tjej, till att jag hade orange men hela tiden fick frågor om det var för alliansens skull (nej, det var för att jag valde en bild med orange kofta. Faktiskt.) och sedan grått och då menade Daniel Kolm att det saknades en massiv färgexplosion "som min charmanta personlighet".

Och med smicker kommer man som bekant långt. Bloggen är rosa igen.

2 kommentarer:

lisa sa...

Rosa vitt och svart är en mycket bra färgkombination på nätet tycker jag! Landar i det om och om igen, trots att inte heller jag är en rosa person...

Kör på det tycker jag!

Eva Cooper sa...

Och du är ju faktiskt en person som jag vet har koll på vad hon pratar om :)