onsdag, februari 18, 2009

Middag på Leijontornet

Ikväll har jag tillsammans med Sacos styrelse ätit middag på enormt trevliga Leijontornet. Jäklar vad gott det var! De lyckades fenomenalt bra med mina vegetariska totalt 9 (små) rätter. Riktigt kul att träffa alla igen, många skratt och många roliga diskussioner. Härlig kväll.

...jag fick dessutom höra att jag alltid hade avslutat mina rapporter från Saco Studentråd i styrelsen med en knorr om hur enormt roligt det var. Det är inte konstigt att man får rykte om sig att vara en positiv person när man har förmånen att både nu, och under de senaste två åren, varje dag lära sig nya saker, möta spännande människor, göra saker som man tror på och jobba för att göra en skillnad. Det är ju en helt fantastisk förmån och sådant ska man glädjas över.

Inga kommentarer: