onsdag, april 11, 2007

twentysix

Om exakt 10 dagar fyller jag 26 år. Inför födelsedagar undrar folk alltid vad man önskar sig. Jag önskar mig den här. När Hanna slutade på SACO för att börja jobba för moderaterna i riksdagen i stället fick hon den i present och den var så enormt snygg!

Bara så att ni vet.

För övrigt så har året som 25åring gått jäkligt fort. Det var ju som igår jag och Carin arrangerade vår fest på Norrlands Nation i Uppsala, där vi själva stod och slavade i köket för en tre rätters till femtio personer och överraskade våra respektive föräldrar ordentligt genom att lyckas bra med det hela också.

Idag svarar Högskolan i Gävles rektor på min debattartikel.

Nu ska jag fila vidare på krönika till nästa nummer av Akademix, tema rörelse. Sedan ska jag äta lunch med Mikael Damberg

Inga kommentarer: