söndag, april 08, 2007

Drömmar

Att vara hemma hos mor är att i ordets sanna mening vara på landet. Lite spa-känsla, och då ska man satsa på att vila ut ordentligt. Därför har jag som senast gått och lagt mig kl 22.00 sedan i onsdags, och sovit i ca 10 timmar.

Gott om tid att drömma alltså, och vilka konstiga saker jag drömmer sedan! Jag har vaknat mitt i natten av oro över att all uppståendelse kan vara för mycket för en kompis, jag har drömt att jag haft en hemlig romans med en bekant som jag nu när jag läser hans blogg blir lite generad över att bara tänka på att jag skulle kunna ha några SÅDANA tankar över. Även om drömmar inte är sanna så kan de minsann få en att känna sig pinsam.

Idag har jag varit med mamma, styvpappa, syster, svåger, Julia & Carl, morbror, hans fru, kusin, kusinman samt de tre kusinbarnen och grillat (soya)korv vid deras stuga vid en sjö. Mammas hund vinterbadade, barnen invigde gungorna och idyllen var totalt.

Inga kommentarer: