fredag, april 10, 2009

Brun-utan-sol

Ebba von Sydow skriver om hur de svenska fjällen är super, men brun blir man inte- därav ett behov av bus (brun-utan-sol för den icke insatte) för en fräsch touch.

Testa att vara sjuk en vecka och ligga inne med endast skenet av typ Ellen show. Där kan man snacka behov av bus. Så för att pigga upp mig själv så tog jag en omgång i går. Sedan kom utmaningen att försöka få en bild på detta utan att bilden blev för porrig, konstig eller stökig i bakgrunden.

Den bästa blev förmodligen denna

... minus den öppna dörren till toaletten förstås.

Den här hade kunnat förmedla den finare färgen i mitt ansikte...


.. men jag ser så himla uttråkad ut.

Och det var nog det att jag började bli trött, för nästa bild är denna...


...vilket ser ut som en nittiotalsindiebrud som verkligen inte har färg i ansiktet.

Det är inte lätt att egofota sig själv helt enkelt!

Inga kommentarer: