söndag, september 21, 2008

Tillbaka i den svenska huvudstaden i hela 5 dagar.

På svensk mark igen, lite matt och trött efter flygresan men väldigt nöjd med dagarna i Wien.

Det hade ju kunnat vara lite skönt att få en ledig dag, efter många dagars jobb i sträck och en förkylning (som dock de österrikiska dundertabletterna råder någorlunda bor på). Men så blir det inte än på några dagar.

I morgon kommer ju budgeten vilket förstås skapar aktivitet hos Saco och Saco Studentråd. Jag ska också luncha med Erik Zsiga bland annat. Tisdag ska jag träffa Johannes Hylander från Westanders PR, på onsdag ska jag på en konferens som TCO anordnar, samt vara med på Sacos ordförandenätverk. Och så ska förstås en massa löpande arbete fixas.

På fredag morgon åker jag till Dublin, för en ledig helg tillsammans med E. Semester! Yeaaah! Dessutom ser jag enormt mycket fram emot att träffa E igen.

Inga kommentarer: