tisdag, mars 20, 2007

Idérik

Under kvällens seminarium om att utbilda till innovationer och entreprenörskap som IVAs studentråd anordnade slog det ner som en blixt från klar himmel- vad jag vill skriva för c-uppsats i museologi! Har nu efter att ha skjutit upp det hela i flera månader mailat till min lärare med mitt förslag. Hon har fått för sig att ett år som ordförande för SACO Studentråd är ett bra år att skriva sin kvarvarande c-uppsats. Jag är mer skeptisk till om tiden finns, sist jag kollade hade jag 24 timmar om dygnet och 20 av dem lägger jag på SACO Studentråd i runda slängar.

Men ändå. Om idéen håller så är jag åtminstone på väg åt rätt håll, jag har en tydlig idé och jag vet hur jag ska arbeta för att få det hela bra.

Dagen har till stor del ägnats åt kommunikationsplanering kring Almedalen, i morgon ska jag till Svenskt Näringsliv och därefter utvärdera kongressen 2006. Det är galet vad tiden går snabbt, när det gäller Almedalen känns det som att det snart är tight i planeringen med vissa saker, när det gäller kongressen känns det som att det snart är dags att fundera om jag vill ställa upp till omval. Ett år är galet kort.

1 kommentar:

lisa sa...

Kör hårt!
You can do it!