måndag, juli 02, 2007

Läsa

Min och Miljöpartiets utbildningspolitiska talesperson Mats Pertofts artikel "Öka möjligheterna till kvalificerade jobb efter examen" som tidigare fanns på nätupplagan av Jusektidningen finns nu också i pappersupplagan. Jag brukar bläddra igenom alla våra förbundstidningar, men Jusektidningen är faktiskt en av de få som jag på min fritid uppskattar att gilla att ligga och läsa i soffan. Blandat med all chick-lit, skvallertidningar, kvällstidningar, morgontidningar och en och annan övrig läsvärd tidskrift eller bok förstås. Just nu läser jag den omtalade "Hej då Östeuropa" av Erik Zsiga. Väldigt intressant. Bäst gillar jag när han är i Budapest och i Prag eftersom de är de två huvudstäder i de 8 länder han främst skriver om som jag har besökt.

Inga kommentarer: