söndag, januari 21, 2007

Marky Mark, Carrie och Sveriges samlade ingenjörer

Departed.. vilken film! Två och en halv timme lång och inte en enda gång fick jag träsmak, ont i benen eller något annat som lätt kan tyda på lätt tristess. Rekommenderas verkligen. Dock ogillar jag inte Matt Damon mindre efter Departed, jag har verkligen aldrig varit riktigt förtjust i honom. Leonardo DiCaprio var dock lika genial som alltid, och Jack Nicholson likaså. Mark Wahlberg har fått ett litet oförtjänt bimborykte efter tiden som Marky Mark. Bara att inse att det var några år sedan och han var sannerligen lysande i går.

Idag har det varit en välförtjänt soft dag, med lite shopping, lite Sex and the city och fika. Har dock inte klarat mig ifrån att vara helt fri från arbete, så en verksamhetsplan för de internationella frågorna inom SACO Studentråd. Annars har jag hört att det ska vara bra att när man har chans att vara ledig så ska man vara det. Ska komma ihåg det till framtiden.

Imorgon är det en avtackningslunch för David, på kvällen premiärmingel för Sveriges Ingenjörer.

Inga kommentarer: