söndag, mars 30, 2008

Sommartid

Jag läste att kvällsmänniskor har lite svårt med sommartidsomställningen. Det är sådana som jag det. Att dessutom addera ett dygn i en annan tidszon gör att jag blir lätt förvirrad kring det det egentligen betyder. Har jag fastnat i en finsk tid nu? Borde vara trött men är det inte, så mycket kan jag i alla fall konstatera.

Imorgon ska jag inleda dagen med lite interna möten, sedan luncha med två av mina favoritmän, Christoffer och Tobias samt på kvällen gå på den sista omgången dans. På tisdag ska jag gå på en konferens om utbildning i ett internationellt perspektiv. Och sedan ska jag fortsätta med mitt egna internationella perspektiv, på onsdag åker jag till Danmark på konferens, och på fredag är det dags att åka till England för London/Oxfordtrippen.

Inga kommentarer: