tisdag, november 24, 2009

Dexter!

Så. Ponera att jag skulle bli mamma. Vad tror ni är oddsen för att min blogg skulle förvandlas till en mammablogg? Rätt stora misstänker jag själv. Nu ska jag inte bli mamma än på några år hade jag tänkt, men jag tänker ändå köra lite barntema i detta inlägg. Efter dagens seminarium om hälsoval Gävleborg tog jag nämligen en fika med Teresa och Dexter, och det har jag förevigat.


Teresa och jag lärde känna varandra 2002 när vi pluggade kulturpedagogik tillsammans. Sedan dess har vi haft mycket kul ihop, som t ex två härliga resor till Teneriffa med bara massa god mat och shopping. Teresa är nu hotelldirektör och bor i världens mysigaste hus med Per och Dexter.

Och här bekantar jag och Dexter oss med varandra. Svårt att säga vem som är gladast?

Inga kommentarer: