torsdag, augusti 13, 2009

Ingen blåsning

Jag fick en Friend request på Facebook. Jag är faktiskt lite petig med vem jag addar och har som regel att jag ska ha träffat människan först. Men visst, vill en riksdagsledamot jag ej känner bli min Facebookvän så är jag inte den som är den. Men den här gången var det en okänd, snygg, tjej i 20 årsåldern som ville bli min vän. Trots det 50tal gemensamma vänner vi hade tryckte jag på Ignore.

..och nu läser jag att "Hon blåste kändisarna på Facebook" och undrar om det gör mig till en kändis.

Nej, jag vet. Inte mycket bloggat häromdagarna. Det är för att jag och Eiran har haft svininfluensa och mest tittat på dvd. Jag har liksom inte så mycket att tillägga- även om många är himla intresserade av hur det känns att ha svininfluensan, eller den nya influensan.

Som en hejdundrande influensa helt enkelt.

Inga kommentarer: