tisdag, maj 08, 2007

Men på TV återförenades de

Så, nu är ni ju förstås nyfikna på hur en rapport om examenspremier från Folkpartiet och SACO Studentråd ser ut? Kika här för att stilla din nyfikenhet.

Sjukdom leder lätt till tv-tittande. Ettan, tvåan och fyran utan fjärrkontroll leder lätt till att man antingen fastnar i UR eller i trav. Men det finns highlights, som gamla Felicityprogram. Dagens program påminde mig dock alltför mycket om att flytta från sin stora kärlek fast man inte riktigt vill. Framtiden ligger för en- men inte tillsammans med kärleken- men det gör inte att avskedet gör mindre ont. I Felicity kom Ben efter henne. Skillnad mellan fiktion och verklighet.

Jag blir alldeles för lätt patetisk av att vara sjuk, ensam och understimulerad.

Jag har f ö nämnt tidigare att SACO fyller 60 år iår. Ett jubileumsprogram börjar utkristalliseras, och jag upptäckte idag att jag var med i en programpunkt. Alltid lika skönt att veta vad man ska göra ;)

Inga kommentarer: