tisdag, juni 12, 2007

On the go

Igår kväll var jag, Mikaela och vice ordf-Klara och åt middag med Magnus, en av de nyvalda ordförandena för Centerstudenter, Kristina, samt deras generalsekreterare Anders. Då SACO Studentråds styrelse har beslutat sig för att lägga några organisatoriska förändringar som propositioner så är det bra att få till diskussioner med andra organisationer. "Hur hanterar ni sånt här?" "hur gör ni med detta?" "Har ni någon med denna funktion" osv osv Jag har stora förhoppningar kring planera, jag tror att det kan bli så bra!

I eftermiddag har jag för avsikt att handla. Jag har varit ute och flängt så mycket på sistone, med resor, sena kvällar etcetera att jag inte har ens varit in i köket på länge. För där finns det garanterat inget att hämta. Beckish café runt knuten på SACO-kansliet är mitt nya frukosthak, och det känns lite väl mycket storstadsklyshigt att hålla på så i längden. Dags att ta tag i mig själv!

Ska strax ut till Stadshagen för att träffa Linda som kommer att vara moderator i Almedalen. Därefter ska jag träffa en från Juseks styrelse, hålla en presentation för en grupp fackliga representanter från Singapore samt sedan träffa Fredrik Engström och skriva ihop något kring övervakningskommitten.

Inga kommentarer: