söndag, juli 29, 2007

Organize this

Ah, så var man hemma efter en massa herrans dagar på resande fot. Så många dagar att räkningarna låg i en stor jobbig hög. Så många.

Var och fikade med Maria på kvällen, och passade på att i det värsta regnet gå och titta på vårt nya bostadshus. Väldigt fint. Sjukt centralt. Nu vill jag ta fram ett trollspö som ordnar
1)organisering av alla böcker och kör några till second hand
2) organisering av alla kläder och kör jävligt mycket till second hand. Annars får det inte plats mer.
3)Packar resten och flyttar det till Vasastan.
... den som har ett sådant trollspö får komma på årets inflyttningsfest!

... eller en bil. Jag kan t o m organisera och packa själv. Annars får jag slänga en massa,
och HUR MYCKET MILJÖBOV BLIR JAG INTE DÅ?

Hur ska jag förresten tolka att jag enligt vänner på Facebook är "most useful"? Användbar till vadå?

Inga kommentarer: